Monday, August 16, 2010

PECAH TELOR JUGA AKHIRNYA...

Pertama sekali aku ucapkan sukur pada Tuhan Yang Maha kuasa.....Hari ini aku telah dapat melakukan jualan pertama aku sejak aku kembali kedalam bidang yang telah lama aku tinggalkan ini      Semoga ini merupakan Langkah awal untuk aku terus maju.....

Rupanya  baru aku tahu....aku harus bermula dari awal lagi kerana 2 tahun masa yang aku tinggalkan bidang ini...banyak maklumat dan pengetahuan yang harus aku pelajari.....Semoga ini sebagai pembakar semangat....Aku..

Untuk Rakan2 yang ingin bertanya boleh hubungi aku......Banyak tawaran Istimewa yang akan aku tawarkan buat anda semua...hubungi aku....Oh ya tempat Aku berkerja ada dua Orang bernama Halim ...Makanya kalau mahu cari atau hubungi aku...dengan nama pangilan Aku Ajie .



No comments: